Abonează-te la Newsletter-ul Nostru

Succes! Verifică-ți emailul

Pentru a finaliza abonarea, dă clic pe linkul de confirmare din inbox-ul tău. Dacă nu ajunge în 3 minute, verifică folderul de spam.

Ok, Mulțumesc

Influencerița Marilu Dobrescu vs. depurtat.ro: Cum a degenerat o colaborare de 20.000 de euro

Scandalul recent dintre influencerița Marilu Dobrescu și brandul românesc depurtat.ro a generat discuții aprinse în mediul online și a evidențiat provocările colaborărilor dintre influenceri și branduri în contextul crizelor personale.

Bogdan Cical profile image
by Bogdan Cical
Influencerița Marilu Dobrescu vs. depurtat.ro: Cum a degenerat o colaborare de 20.000 de euro

Marilu Dobrescu a colaborat anterior cu depurtat.ro într-o campanie de promovare a încălțămintei, pentru care a fost remunerată cu 20.000 de euro. Recent, în mijlocul unui scandal personal în care Marilu a făcut acuzații grave de abuz împotriva fostului său partener, Iustin Petrescu, depurtat.ro a republicat o reclamă mai veche cu Marilu. Această acțiune a fost percepută de influenceriță ca o tentativă de a profita de atenția generată de scandalul său personal pentru a stimula vânzările.

0:00
/1:00

Sursa video: Instagram @depurtat.ro

Marilu a reacționat vehement pe rețelele sociale, acuzând brandul că încearcă să capitalizeze pe seama suferinței sale.

Ea a declarat: „Repostează acum reclama cu mine, pe care le-am făcut-o acum nu știu cât timp, ca să zică de cum eu de acolo îmi iau pantofi. Acum în mijlocul subiectului postează, din nou, aceeași reclamă. Asta în speranța că mai vând și ei 5 perechi bășite de pantofi. Crazy că sunt oameni angajați pe marketing care consideră că asta e o idee bună” .

Poziția depurtat.ro

În replică, depurtat.ro a emis un comunicat în care explică că decizia de a republica reclama a fost luată după consultarea contractului și că nu a existat intenția de a provoca un conflict. Ei au subliniat că, deși contractul nu prevedea explicit situația repostării, au decis să retragă conținutul pentru a evita orice neînțelegeri. Brandul și-a exprimat dezamăgirea față de reacția lui Marilu, menționând că afirmațiile acesteia au adus prejudicii de imagine companiei .


Într-o lume digitală în care limitele dintre business, emoții și etică devin tot mai fluide, astfel de momente ne obligă să ne întrebăm: cine are, de fapt, dreptate? Brandul care și-a urmat strategia? Sau influencerița care a perceput gestul ca pe o lovitură sub centură?

Bogdan Cical profile image
de Bogdan Cical

Știrile importante, trimise direct pe e-mailul tău

Platforma ta de știri actualizate, cu analize clare și perspective relevante. Informații imparțiale din diverse domenii, pentru o informare completă.

Succes! Verifică-ți emailul

To complete Subscribe, click the confirmation link in your inbox. If it doesn’t arrive within 3 minutes, check your spam folder.

Ok, Mulțumesc

Citește mai mult